Período de adaptación 2015 4º Ed.Infantíl.Ceip"Virxe do Rocío"-Vigo from
macusanbla
ESTE VAI SER O NOSO HORARIO DEFINITIVO.
NON VOS PREOCUPEDES SE NON SE VE MOI BEN,POIS IDES TER UN POR FAMILIA.
É,MÁIS QUE NADA,PARA QUE SAIBADES ONDE E CON QUEN ESTÁN EN CADA MOMENTO.
A PROFE MARICRUZ VAI DAR AS ACTIVIDADES-HORARIO GLOBALIZADAS,MÚSICA,PSICOMOTRICIDADE,GRAFOMOTRICIDADE,
ATENCIÓN EDUCATIVA,LÓXICA-MATEMÁTICA,HORA DE LER,TICs,BIBLIOTECA ,ED. PLÁSTICA E VISUAL,E PROXECTOS EDUCATIVOS.
NO HORARIO APARECEN TAMÉN OUTRAS PROFES.NA XUNTANZA DO DÍA 6 DE OUTUBRO EXPLICAREIVOS O HORARIO E O ENTENDEREDES.
ORGANIZACIÓN
ACTIVIDADES –HORARIO
DESEÑADAS
PARA 4º DE EDUCACIÓN
INFANTÍL(3
ANOS).
MARIA CRUZ SÁNCHEZ B.
*9h-9,15h:
-Saudo
e conversa curta cos nenos/as e as familias.
-Facendo
un”Pupo”, despedímonos das familias
e
imos cara ó aula.
Os
nenos/as irán sempre coas mochilas nas costas.
-Colocación
das mochilas na cesta sita ao carón dos percheiros.
-Abotoado
do mandilón.Os nenos/as que van rematando van entrando no aula e
séntanse onde prefiran.
*9,15h-9,30h:
-Poñemos
,en Pupo, o día da semana e pegamos o imán do tempo meteorolóxico
que vai ,facendo un comentario do estado do ceo pola fiestra.Se
procede cantamos a canción de “sol,soliño...”.
-Exercicios
temporais :Hoxe fai,hoxe é,onte foi…
-Escribimos
o día da semana ,en maiúsculas,no encera-do dicindo que neno/a
ten,na súa etiqueta co nome e foto, as letras que aparecen no nome
do día.
*9,30h-9,50h:
-Asamblea:
.Que
fixemos onte na escola?Que fixemos coas nosas familias e amigos/as
onte pola tarde?Que almorzamos esta mañá?Que faremos hoxe?...
.Falamos
de cousas que xurden e que nese momento son do noso interese ou do
neno/a,como por exemplo algún xoguete ou outro obxecto,pranta ou
animal que aporte o neno/a da súa casa.
.A
Sorpresa:As veces ,a profe ou Perecho ,introducen unha sorpresa,no
recanto correspondente,como obxecto introductorio e motivador cara
algunha actividade .
*9,50h-10,40h:
-Conto,linguaxe
oral,comprensión do texto,actividades grafomotoras…(Gran
grupo,pequeno grupo e individuais)
-Recollida
e limpeza do material.
.Os
mestres de primaria que fan as sustitucións nesta aula por
imprevistos xurdidos á profesora de infantil,poderán facer calquera
actividade suxerida no libro guía “Fantasía”,everest,2-3
anos,pois son actividades moi sinxelas e axeitadas para profesores
que non sexan especialistas en educación infantíl.
*10,40h-10,50h:
Cantamos
a canción de “Pinpon”.Lembramos como temos que lavar as mans
según o protocolo sanitario.
Lavámos
as mans antes de merendar,por quendas de mesas.
*10,50h-11,30h:
Merenda
-Cando
cada neno/a ten as súas mans limpas,antes de sentarse,colle o seu
vaso e a súa mochila da cesta ,quita a súa merenda e coloca a
mochila colgada detrás da súa cadeira.
.Moitas
veces aprovéitase a hora da merenda para a realización de
actividades diversas cos alimentos:
degustacións,características,clasificacións…
11,20h-11,30h:
-Limpamos
as culleres,lavamos a cara e as mans e limpamos as mesas cos panos
amarelos.
Facemos
un “Pupo” e saímos ao patio exterior.
Se
vai moito sol poñeranse as viseiras e se vai frío poñeranse os
abrigos,nunca lubas,gorros ou bufandas.
As
bufandas son perigosas no patio.
Os
nen@s con lentes deben deixalas enriba da mesa da profe.
-Deixarase
só aberta a porta exterior do aula da mestra de ed. Infantil que
teña garda de patio,pechando a porta interior do aula con
chave.Deste xeito os nenos/as poden acceder,sen dificultade, ao baño.
*11,30
h-12h:Recreo.
-Actividades
no patio exterior ou na entrada cuberta,dependendo do tempo
meteorolóxico.
Unhas
veces serán libres,outras dirixidas ou suxeridas polos propios
nenos/as.Entre estas actividades estarán:xogos de auga,are(cando
teñamos o areeiro),xogos populares,psicomotricidade…
Os
nenos/as poderán facer as actividades individualmente,en pequeno
grupo ou en gran grupo.
-11,50h-12h:Soa
o chiflo e”A recoller ,a ordear todas as cousiñas no seu
lugar…”.Formación das filas por ringleiras diante das portas de
aula exteriores respectivas o unas ringleras pintadas de cores ,da
porta principal de infantil,cando chova. .Os
nenos/as de 3 anos forman un “Pupo”.
*12h-12,20h:Hora
de ler e descansar.
-Sentámos
nas nosas cadeiras e,por quendas de mesas,imos beber e lavar as mans
seguindo o protocolo.
-Resolución
de conflictos,en asamblea,xurdidos durante o recreo.
-Dous
recantos:Despois do aseo personal e resoltos os conflictos,cada
neno/a elixe entre dous recantos:a biblioteca de aula e o do
descanso,situado no chan de cores.Apáganse as luces.
Poñerase
unha música de fondo “Cantos de berce” ou outra música
relaxante das que se dispón a profe ao carón do magnetofón.
-Actividades
de respiración e relaxación no recanto do descanso:cos nenos/as
deitados cos coxíns faremos,se están moi excitados,actividades
como encherse coma globos,desencherse,tornámonos invisibles pouco a
pouco,somos bonecos de trapo,…
.Se
non hai clases con algún especialista de seguido,estos dous recantos
alongaranse no tempo o suficiente como para que os nenos/as estean o
máis relaxados posible para poder facer actividades na seguinte
sesión.
-Soa
a campá e “A recoller,a ordear,todas as cousiñas no seu lugar”.
*12,20h-13,10h:
Actividades
de traballo ou de xogo, libres ou dirixidas por recantos ou
obradoiros.
-Cada
neno/a escollerá un recanto ou obradoiro de traballo ou de
xogo,levando o control das etiquetas de cada neno/a pegadas nos
velcros de cada recanto ou obradoiro,sempre na procura de que non
repitan os mesmos nenos/as no recanto do día anterior.Esta
información sábese porque quedan pegadas as etiquetas nos recantos
ou obradoiros.O número de nenos/as por recanto ou obradoiro non
excederá de tres ou catro.
-13h-13,10h:Soa
a campá e”A recoller ,a ordear,todas…”Recollida e limpeza dos
materiais empregados nos recantos ou obradoiros.
*13,10h
-14h:
-13,10h-13,20h:Asamblea
posta en común dos traballos realizados nos recantos ou obradoiros e
comentario das actividades ou o xogo.
-13,20h-13,40h:Acividades
en gran grupo.
.Cancións,bailes,xogos
de
psicomotricidade,perceptivo-motoras,expresióncorporal,experimentación-acción,
lóxico-matemáticas,representación
e dramatización de situacións,expresión oral…
.Se
se alongaran calqueira das sesións anteriores por necesidades do
grupo clase ou por ter que facer a merenda despois do recreo,no caso
que haxa especialistas antes do mesmo,esta sesión non se faría ou
se faría de menor duración.
.Asamblea
e comentario do realizado en tódala xornada escolar.
-13,40h-13,55h:Dentro
da aula quitámonos os mandi-
lóns,
dándolle a volta ás mangas.Cada neno/a, según remate,encamíñase
á caixa dos mandilóns,logo encamiñarase cara os
percheiros,poñerase a chaqueta ou outras prendas,cólgase a mochila
nas costas,entra no aula e séntase ata que esteamos todos
preparados.Os de comedor só terán que quitarse o mandilón e
colocalo na caixa correspondente.Facer unha ringleira e sentarse coas
costas na parede de enfrente ao aula ata que os recollan as
coidadoras do comedor.
-13,55h-14h:Facemos
o “Pupo”(fila) e saimos do aula.Os que comen na casa serán
despedidos un por un e entregados ás persoas que veñan a recollelos
,sempre tendo en conta a lista pegada na parede,onde aparecen os
nomes das persoas autorizadas.
E AGORA UNHA ESCOLMA DE FOTOS DOS NEN@S,DURANTE AS ACTIVIDADES REALIZADAS NO PERÍODO DE ADAPTACIÓN.
Nos tamén te queremos profe maricruz !
ResponderEliminarQue ven explicado esta todo!!!! Asi podemos saber o que están a facer cada momento nada aula. Case case coma se estiveramos nos con eles. Gracias profe por adicarlle coma sempre tanto tempo o blogue. Un saudo para tod@s.
ResponderEliminarNai de Rebeca.
Profe, estou moi contento en primeiro con chelo, pero.. votoche moitisimo de menos. Queroche moito profe, porque sempre serás a miña profe.
ResponderEliminarCristian e familia